Veelgestelde Vragen

Algemeen

Ik wil contact met jullie opnemen, waar kan dat?

Zie hiervoor de pagina ‘Contact’ hier kun je het contactformulier invullen om ons te bereiken.

Hoe laat ik een review achter?

Wij zijn razend benieuwd wat jij van onze producten vindt. Na bestelling krijg je binnen 2 weken een uitnodiging om jouw mening met ons en andere klanten te delen.

Kan ik met jullie samenwerken?

Jazeker, neem contant op via info@bestemuizenval.nl voor de mogelijkheden.

Ik wil een bulk bestelling plaatsen, kan dat?

Jazeker, neem contant op via info@bestemuizenval.nl en we zullen het hier verder met je bespreken.

Naar welke landen leveren jullie?

Op dit moment leveren wij in Nederland & België

Veelgestelde Vragen

Hoe werkt een diervriendelijke muizenval?

Een diervriendelijke muizenval gebruikt lokazen om muizen aan te trekken. Zodra de muis de val binnengaat, sluit deze automatisch zonder de muis te verwonden.

Zijn diervriendelijke muizenvallen veilig voor huisdieren en kinderen?

Ja, diervriendelijke muizenvallen zijn ontworpen met de veiligheid van huisdieren en kinderen in gedachten. Ze gebruiken geen gif, elektriciteit of scherpe onderdelen.

Wat moet ik doen als ik een muis heb gevangen met een diervriendelijke val?

Je kunt de gevangen muis gemakkelijk en humaan vrijlaten op een veilige afstand van je huis.

Hoe vaak moet ik de diervriendelijke muizenval controleren?

Het wordt aanbevolen om de val regelmatig te controleren, bijvoorbeeld eens per dag, om te zien of er muizen zijn gevangen.

Kan ik de gevangen muis gemakkelijk vrijlaten?

Ja, diervriendelijke muizenvallen zijn zo ontworpen dat je de gevangen muis gemakkelijk en zonder stress kunt vrijlaten.

Zijn diervriendelijke muizenvallen herbruikbaar?

Ja, de diervriendelijke muizenvallen zijn herbruikbaar en kunnen meerdere keren worden gebruikt.

Zijn er specifieke lokazen die ik moet gebruiken met een diervriendelijke muizenval?

Er zijn verschillende lokazen die effectief kunnen zijn, waaronder pindakaas, noten of stukjes fruit.

Zijn er bepaalde plekken in huis waar ik de diervriendelijke muizenval het beste kan plaatsen?

Plaats de val op plaatsen waar muizenactiviteit is waargenomen, zoals langs muren, onder meubels of in de buurt van voedselbronnen.

Zijn diervriendelijke muizenvallen geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik?

Ja, de diervriendelijke muizenvallen zijn geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij snappen het volledig dat je jouw muizenvallen zo snel mogelijk wilt hebben. We doen er dan ook alles aan dat jij je nieuwe muizenvallen zo snel mogelijk thuis zult ontvangen. Pakketjes worden normaal gesproken bij bestelling vóór 23:59 dezelfde nog verzonden.

Betaal ik verzendkosten?

Verzendkosten betalen vindt niemand leuk. Daarom betaal je bij bestemuizenval.nl nooit verzendkosten!

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je bestelling bij ons binnen is ontvang jij een bevestigingsmail. Wij gaan direct aan de slag met het verwerken van de bestelling. Zodra de bestelling door ons verwerkt is ontvang je een verzendbevestiging met de track & trace code. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice@bestemuizenval.nl

Weet je nog niet waar je bestelling blijft?

Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is een grote kans dat je je pakketje alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Bestellen

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via klantenservice@bestemuizenval.nl

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem retourneren door middel van contact op te nemen via klantenservice@bestemuizenval.nl Is je bestelling nog in verwerking? Neem dan contact op met onze klantenservice@bestemuizenval.nl

Garantie

Hoelang heb ik garantie?

BesteMuizenval biedt standaard een 14 dagen niet goed, geld terug garantie.

Hoe vraag ik mijn garantie aan?

Dit doe je snel en gemakkelijk door contact op te nemen met onze klantenservice@bestemuizenval.nl

Betaal ik verzendkosten?

Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie meestal gratis. Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Online betaal je veilig en snel met iDeal, Klarna (achteraf betalen), PayPal, Visa, Maestro, Mastercard, Google Pay & Apple Pay

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur wordt automatisch per email verzonden. Heb je deze niet ontvangen, of is deze kwijtgeraakt? Neem dan contact op met onze klantenservice@bestemuzienval.nl

Ik heb geen bestelbevestiging gekregen?

Controleer of er wel geld is afgeschreven van je rekening. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet. Je betaalt dus nooit dubbel.

Kan ik achteraf betalen?

Achteraf betalen is bij ons mogelijk via onze partner Klarna.

Retourneren

Hoe meld ik mijn bestelling retour aan?

Dit doe je gemakkelijk en snel via onze klantenservice@bestemuizenval.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer en de reden van retour. De klantenservice voorziet je hierna van verdere instructies.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

1. Meld je retour aan via klantenservice@bestemuizenval.nl. Je ontvangt via de klantenservice het retourformulier.
2. Pak de retour zo goed en stevig mogelijk in. Gebruik het liefst de originele verpakking, zo is er namelijk de minste kans op beschadigingen tijdens transport. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
3. Voeg het retourformulier toe aan de retour.
4. Stuur het pakketje terug via een PostNL punt bij jou in de buurt.
5. Binnen 5 werkdagen na ontvangst wordt je retour door ons verwerkt.